U bent hier

Klachten en meldingen

Wilt u iets melden? Of hebt u een suggestie of een klacht over de OCMW-dienstverlening? Aarzel niet, en laat het ons weten! Wij behandelen uw melding, suggestie of klacht in alle discretie.

Heeft u meldingen voor het gemeentebestuur gebruik dan dit meldingenformulier.

Waarom suggesties, meldingen of klachten indienen?

  • om iets recht te laten zetten
  • om zelf beter geholpen te worden
  • om ervoor te zorgen dat andere cliënten in de toekomst beter geholpen worden

Hoe dien je een suggestie, melding of klacht in?

Dat kan zeer eenvoudig door het formulier hieronder in te vullen. Omschrijf zo duidelijk mogelijk waarover je klacht of melding gaat. Geef zeker ook je naam, e-mailadres en telefoonnummer door. Indien je dit niet doet, kunnen we je klacht jammer genoeg niet verder behandelen.

Wat gebeurt er verder met je suggestie, melding of klacht?

Eens we je klacht ontvangen hebben, sturen we je zo snel mogelijk een bevestiging van goede ontvangst door, samen met de naam en contactgegevens van de klachtbehandelaar. Deze persoon zal samen met jou je klacht verder onderzoeken en in onderling overleg naar de juiste oplossing zoeken.

Binnen de twee maanden na ontvangst, mag je ook een schriftelijk antwoord verwachten op je klacht.
 

 
1 Uw klacht/melding 2 Identificatie 3 Voltooid

Uw melding of klacht

: